Nieuwe campagne Mise en Place zet student neer als ‘alleskunner’
Horeca studenten uitzendbureau werft studenten met de nieuwe pay-off ‘Have it all’
6 juni 2023 – Mise en Place (MeP), lanceert vandaag een nieuwe campagne die het horeca uitzendbureau richting geeft voor de komende jaren. De nieuwe pay-off ‘Have it all’, benadrukt dat studenten niet hoeven te kiezen tussen functionele en psychosociale voordelen. Bij MeP is er aandacht voor de persoonlijke ontwikkeling van de student, vakgericht en op persoonlijk vlak, voor plezier met collega’s én voor het financiële aspect.
“Inzichten leren ons dat een financiële prikkel en flexibiliteit voor studenten niet meer voldoende zijn”, aldus Aafke Idink, Marketing Manager MeP. “Bij MeP besteden we al 30 jaar aandacht aan de persoonlijke ontwikkeling van onze mensen, hebben we goed betaalde horeca bijbanen en organiseren we onder andere een wintersportreis en een meerdaags zomerfeest/sportkamp voor onze Jobpers. Wij vinden dat studenten niet hoeven te kiezen tussen cash, fun en ontwikkeling. Bij ons krijgen ze het allemaal.”
Have it all
In deze campagne staan niet de evenementen of diensten centraal, maar de student zelf. We hebben de studenten als alleskunners neergezet; springend over barren, vliegend door de lucht en dat alles met volledige controle over het dienblad. Een dikke knipoog natuurlijk, maar een stijl die aansluit bij de doelgroep.