Ben jij gastvrij, flexibel en heb jij een hart voor de horeca? Ben je daarnaast gek op het verbinden van mensen, houd je ervan om alle touwtjes in eigen handen te hebben en is multitasken jouw geheime talent? Dan is Mise en Place op zoek naar jou! Voor ons Hospitality label zoeken we een alleskunner die samen met ons, de verwachtingen van onze medewerkers en partners overtreft.

Wat je gaat doen

Als Project Manager ben je verantwoordelijk voor één of meerdere regio’s binnen Mise en Place Nederland.

Jouw uitdaging? Zorgen dat de perfecte match vindt tussen de behoefte van onze medewerkers en onze partners. Je monitort en coördineert de recruitment, trainingen en planning door te schakelen met verschillende afdelingen. Daarnaast ondersteun en support je jouw collega City Managers door middel van projectbeheer.

Jij staat iedere dag opnieuw in het midden van de organisatie. Je hebt een divers takenpakket waarbij communicatie een belangrijke rol speelt. Je hebt een coördinerende en controlerende rol, waar communicatie een groot onderdeel van is. Je fungeert als informatiebaken waarbij je de juiste link weet te leggen tussen de vraag en de persoon wie hier op kan reageren.

Bij Mise en Place

Als specialist in het uitzenden van horeca personeel verzorgen wij al ruim 25 jaar dagelijks de perfecte match tussen gastvrije, enthousiaste horecatalenten en relaties waaronder hotels, voetbalstadions, congresgebouwen en evenementenorganisatoren.

We voorzien studenten van een onvergetelijke studietijd door het bieden van flexibele bijbaan, met volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en legendarische maand borrels. Voor onze opdrachtgevers zijn wij dé partner op het gebied van tijdelijke personele ondersteuning in de hospitality.

Dit vind je leuk om te doen
  • Planningen maken en de juiste mensen inzetten voor de uitvoering hiervan
  • Het begeleiden van medewerkers om door te groeien binnen de organisatie
  • Signaleren van verbetermogelijkheden en deze omzetten in actie ten behoeve dan de werkzaamheden van het team
  • Multitasken, hoe meer taken jij op je kunt nemen hoe enthousiaster jij raakt!
  • Samenwerken met verschillende soorten mensen, of het nu de opdrachtgever van een project is, of een flexwerker
Hierin herken jij jezelf
  • Hart voor hospitality (en bij voorkeur ook praktijkervaring)
  • Communicatie is je kracht, geen vraag of verzoek is jou teveel
  • Flexibel, stressbestendig en stelt de juiste prioriteiten
  • Plannen is een eitje voor jou, net als het denken in oplossingen
  • Je bent een kei in multitasken en wordt blij van een beetje puzzelen op zijn tijd
  • Gewend aan een hectische omgeving en goed in het overzicht behouden
  • HBO werk- en denkniveau
  • Je zoekt een baan die écht nooit saai is, waarbij geen dag hetzelfde is
  • Je hebt 1-3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, of je bent een snelle leerling
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
Competenties
  • Energiek en overtuigend
  • Oplossingsgericht, denken in kansen
  • Resultaatgericht
  • Zelfstandig
  • Teamplayer
  • Goede communicatieve vaardigheden (schriftelijk en verbaal)
  • Aansturen operationeel team, sociaal, betrokken
Dit zoek jij in een baan
  • Financiële compensatie voor je harde werk
  • Ongelimiteerde toegang tot deelname aan trainingen binnen onze Academy
  • Epische bedrijfsevenementen zoals een zomerfestival en wintersport
  • 25 vakantiedagen + een extra vrije dag op je verjaardag
  • Reiskostenvergoeding
  • Een baan in een dynamisch, ondernemend bedrijf waar jij zelf jouw rol bepaalt
  • We houden niet van hiërarchie. Integendeel! De ‘baas’ staat als eerste aan de bar om jou op te wachten voor de Vrijmibo’s

Enthousiast?

Mooi! Stuur ons je CV en motivatie toe, en wie weet zien we elkaar snel. Heb je nog vragen? Dan kun je altijd telefonisch contact opnemen via 085 024 0130.

Gelukkig hebben we genoeg andere toffe vacatures in petto!